Κριτική

Γράψτε ένα σχόλιο στα άρθρα μας!

Κατηγοριοποίηση του αθλητικού προϊόντος Α΄ μέρος

Κατηγοριοποίηση του αθλητικού προϊόντος Α΄ μέρος

Sport Management Consultant
Email:karanikosjohn@hotmail.com

Σύμφωνα με τον Chelladurai (1994) το αθλητικό προϊόν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί στις παρακάτω 6 ομάδες:
·         Υπηρεσίες μελών: Μπορούν να διαφοροποιηθούν με βάση τα κίνητρα.

·         Υπηρεσίες θεατών: Συνδέονται με τις αθλητικές επιδόσεις αλλά συνδυάζουν και το στοιχείο της διασκέδασης.

·         Χορηγικές υπηρεσίες: Απευθύνονται κυρίως σε μη αθλητικούς οργανισμούς που επιζητούν σύνδεση με τον αθλητισμό.

·         Αθλητικά προϊόντα: Όργανα και εξοπλισμός που είναι απαραίτητα για τη συμμετοχή των ατόμων στην αθλητική δραστηριότητα.

·         Ψυχολογικά οφέλη: Συνδέονται με τους χορηγούς, δωρητές ή εθελοντές των αθλητικών οργανισμών


·         Κοινωνικές ιδέες: συνδέουν τις αθλητικές υπηρεσίες με την προώθηση κοινωνικών ιδεών και στόχων.
Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!