Κριτική

Γράψτε ένα σχόλιο στα άρθρα μας!

Warm-up πριν από το τρέξιμο


Πριν αρχίσεις το τρέξιμο, η παρακάτω άσκηση προθέρμανσης θα προετοιμάσει τους μύες σου με τον κατάλληλο τρόπο και θα δυναμώσει τους μηρούς, τα γόνατα και τους γλουτούς σου.
-Στάσου όρθια με τα πόδια σου ελαφρώς ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τα χέρια σου σε έκταση μπροστά σου.
-Λύγισε τα γόνατά σου, μέχρι οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το πάτωμα, κρατώντας πάντα ίσια την πλάτη σου.
-Όταν φτάσεις στο χαμηλότερο σημείο, μείνε εκεί για 2 δευτερόλεπτα πριν φέρεις και πάλι τα πόδια σου στην αρχική στάση.
-Εκτέλεσε 2 σετ των 15 επαναλήψεων. Μην ξεχνάς τις εισπνοές σου όταν λυγίζεις τα πόδια σου και τις εκπνοές όταν επιστρέφεις σιγά σιγά στην αρχική στάση.


Πηγή:http://athletes.gr/
Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!