Κριτική

Γράψτε ένα σχόλιο στα άρθρα μας!

Tα πλεονεκτήματα της άσκησης που βελτιώνουν τη ζωή σας!!

Oι περισσότεροι άνθρωποι εμπλέκονται με τη σωματική άσκηση για λόγους απλής ματαιοδοξίας. Θέλουν να είναι ελκυστικότεροι! Kάποιοι άλλοι έχουν περισσότερο στο νου τους την υγεία! Κάποιοι τέλος επιδιώκουν και τα δύο! Όλοι οι λόγοι είναι θεμιτοί. Σήμερα θα δούμε μερικά από τα απροσδόκητα οφέλη της άσκησης που μας βοηθούν να ζήσουμε μια πληρέστερη ζωή!
  • 1Η άσκηση μας χαρίζει ένα πιο δυνατό μυαλό! H αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία καινούριων εγκεφαλικών κυττάρων - νευρογένεση - κι αυξάνει την παραγωγή της πρωτεΐνης BDNF ( brain-derived neurotrophic factor) που έχει νευροτροφική δράση για τον εγκέφαλο.
  • 2H άσκηση οξύνει τη μνήμη! Η συστηματική άσκηση αυξάνει την παραγωγή νέων κυττάρων στον ιππόκαμπο που ενισχύουν τη μνήμη και την μαθησιακή ικανότητα σε όλες τις ηλικίες!
  • 3Η άσκηση ενισχύει τη δημιουργική σκέψη ειδικά αν λαμβάνει χώρο στην ύπαιθρο. Για δύο τουλάχιστον ώρες δε μετά την προπόνηση έχετε τη δυνατότητα να να δημιουργήσετε πιο πρωτότυπο έργο.
  • 4Η άσκηση βοηθάει τα μέγιστα τη διάθεση γιατί συμβάλει στην έκκριση ενδορφινών των αποκαλούμενων ορμονών της ευτυχίας. Και βεβαίως μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά τους 600000 Έλληνες που πάσχουν από κάποια μορφή κατάθλιψης.
  • 5H άσκηση βοηθάει στη μείωση του στρες! Έτσι αν είχατε μια δύσκολη μέρα στη δουλειά σας, μια προπονησούλα είναι ότι πρέπει! Θα αυξήσει την ικανότητα του σώματός σας να αντιμετωπίσει το στρες του μυαλού!
  • 6Η άσκηση αυξάνει την αυτοπεποίθηση κι ενισχύει την αυτοεκτίμηση και τη θετική εικόνα που έχει κάποιος για το άτομό του. Νοιώθει ότι η αξία του αυξάνεται, ότι γίνεται πιο επιθυμητός!
  • 7Boηθάει πολλά άτομα κατά της αϋπνίας αρκεί να είναι μέτριας έντασης και να μεσολαβήσουν 4-6 ώρες μέχρι τον ύπνο!
  • 8Βοηθάει τη σεξουαλική δραστηριότητα.
  • 9Μπορεί κανείς να κάνει περισσότερα λόγω αυξημένης ενέργειας.
  • 10Μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο των εθισμών! Ο εγκέφαλος εκκρίνει ντοπαμίνη - χημική ανταμοιβή - με κάθε ευκαιρία ικανοποίησης/ευχαρίστησης όπως π.χ. με το σεξ, την άσκηση, το φαγητό, το αλκοόλ, τα ναρκωτικά κλπ. Αλλά οι άνθρωποι μπορούν να αποκτήσουν εθισμό στη ντοπαμίνη και σε ότι την παράγει. Εδώ λοιπόν μπορεί να βοηθήσει η ντοπαμίνη της άσκησης υποκαθιστώντας άλλες "απολαύσεις".
  • 11Βοηθάει στο μετριασμό της ανησυχίας με τη βοήθεια των εκλυομένων ενδορφινών!
  • 12Προλαμβάνει τη διανοητική παρακμή! Ιδιαίτερα όσοι έχουν γυμναστεί συστηματικά μεταξύ 25 και 45 έχουν κάνει το καλύτερο δυνατόν για να προστατευθούν από τις εκφυλιστικές παθήσεις του εγκεφάλου και να κρατήσουν σε άριστη κατάσταση την περιοχή του ιππόκαμπου!
Ασχοληθείτε λοιπόν σοβαρά με τη σωματική άσκηση, γιατί πίσω από τα προφανή οφέλη έρχονται κι ένα σωρό άλλα, απροσδόκητα, αλλά αρκετά πολύτιμα. Να μάθετε να εμπνέετε και τους γύρω σας, σε μια χώρα στην οποία γενικά δεν παίρνουμε την άσκηση, τη διατροφή και την υγεία αρκετά σοβαρά!
Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


 Πηγή:http://my-fitness.gr/
Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!