Ασκήσεις δικεφάλων-τρικεφάλων



Oι δικέφαλοι είναι μάλλον οι πιο <<γκλαμουράτοι>> μύες.
Εδώ θα αναφερθώ στην κατά την άποψή μου πιο αποτελεσματική άσκηση απομόνωσης των δικεφάλων:
στις κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης με βαράκια.
Οι κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης με βαράκια μπορούν να γίνουν σε όρθια ή καθιστή ή ακόμη και σε γονατιστή στάση. Εδώ θα εστιάσω στην καθιστή στάση.
Τεχνική
- καθήστε στην άκρη ενός πάγκου ή σε μια χαμηλή καρέκλα με τα πόδια ανοικτά και σταθερά τοποθετημένα στο δάπεδο.
- πάρτε ένα βαράκι ικανού βάρους στο αριστερό σας χέρι.
- τοποθετήστε το κάτω,οπίσθιο μέρος του αριστερού σας βραχίονα κόντρα στο εσωτερικό μέρος του αριστερού σας μηρού.
- η παλάμη σας βλέπει προς τα πάνω.
- σηκώστε αργά το βάρος συστέλλοντας τους δικεφάλους και κρατώντας τον αγκώνα σταθερά προσαρτημένο στο εσωτερικού του μηρού.
Ο πήχυς και ο καρπός στρέφονται προς το αριστερό /εξωτερικό μέρος για το ταυτόχρονο γύμνασμα των δύο κεφαλών.
Ο μηρός δίνει τη στήριξη για τη συγκέντρωση των τάσεων στους δικεφάλους. Μπορείτε να δοκιμάσετε και χωρίς αυτήν τη στήριξη για μια πολύ πιο δύσκολη βερσιόν της άσκησης.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ 
Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!