Κριτική

Γράψτε ένα σχόλιο στα άρθρα μας!

Οικονομικές αγορές με το εργαλείο της Bodytalk




Αγαπητοί επισκέπτες και φίλοι του Sport Management Greece,

Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας μια από της εμπειρίες μου σχετικά με τις online αγορές αθλητικών προϊόντων.

Έχοντας στο μυαλό μου ότι η  γυμναστική είναι έκφραση, χαρά, ζωή, ευκαιρία να γνωρίσεις κόσμο, τρόπος να τονώσεις την αυτοπεποίθηση σου  άρχισα να αθλούμαι εντατικά τον τελευταίο χρόνο, με αποτέλεσμα να χρειάζομαι αθλητικό εξοπλισμό, συγκεκριμένα, ρούχα και παπούτσια. Λόγω όμως της οικονομικής κατάστασης της εποχής έψαχνα να βρω τρόπους αγοράς με τα παρακάτω κριτήρια:


Μετά από μεγάλη έρευνα αγοράς τα παραπάνω τα βρήκα από την εταιρία Bodytalk και για να είμαι απολύτως ειλικρινής μέσω τις online εφαρμογής της  ( e-shop), μέσω της οποίας τα προμηθεύομαι πιο οικονομικά από ότι σε ένα κατάστημα λιανικής.

Ομολογώ ότι στην αρχή δυσκολευόμουν να βρω το μέγεθος των ρούχων, είχα άγχος αν θα μου ταιριάζουν, αν θα είναι εντάξει πάνω μου. Έτσι πήγαινα σε ένα κατάστημα δοκίμαζα και έβρισκα τα προϊόντα που μου ταιριάζουν, επέστρεφα σπίτι μου και ολοκλήρωνα την αγορά μου μέσω του e-shop.


To αποτέλεσμα μπορεί να μου στοίχισε λίγο σε χρόνο αλλά κέρδισα σε χρήμα!!

Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσετε άμεσα το e-shop της Bodytalk καθώς με αυτό το εργαλείο έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε 
  • σε καλύτερη τιμή από ότι στα καταστήματα λιανικής
  • πιο γρήγορα
  • πιο ξεκούραστα


Δοκιμάστε το και εσείς τώρα και θα με θυμηθείτε

Η συμβουλή μου: Η πιο ασφαλής μέθοδος online αγορών είναι το pay pal



Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 σχόλια :

  1. Καλή ιδέα... Ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κόλπο να τα δοκιμάζεις κι μετά να κάνεις online τις αγορές ωραία φάση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είσαι σίγουρος για το τι θα αγοράσεις!!

      Διαγραφή
  3. Καλόοοοοο τελικά δεν είμαι η μόνη που το κάνει αυτό πριν αγοράσω αθλητικά παπούτσια από eshop καταστηματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δεν θα είμαστε μόνο εμείς που το κάνουμε αυτό

      Διαγραφή

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!