Γυμναστική στο νερό

Καλώς ήρθατε στο site μας! Γίνετε άμεσα συνδρομητές σε ένα από τα συναρπαστικά ενημερωτικά μας δελτία και φυσικά δωρεάν!




Το νερό αποτελεί το μοναδικό περιβάλλον άσκησης, στο οποίο όλοι οι ασκούμενοι βιώνουν μια αίσθηση «ελαφρότητας» και ευκολίας στην κίνηση. Αυτή η ανεπανάληπτη αίσθηση ελευθερίας που αισθάνεται κάθε ασκούμενος μέσα στο υδάτινο περιβάλλον, οφείλετε στις τέσσερεις «αθλητικές» ιδιότητες του νερού: την θερμοκρασία, την άνωση, την αντίσταση και την υδροστατική

πίεση. Πιο συγκεκριμένα, μόλις ο ασκούμενος εισέλθει στο νερό, μειώνεται η θερμοκρασία του σώματός του, με αποτέλεσμα το κυκλοφορικό σύστημα να παρέχει περισσότερο αίμα στους εργαζόμενους μυς. Ακόμη, λόγω της άνωσης μειώνεται η επιβάρυνση στις αρθρώσεις, βελτιώνεται η ελαστικότητα των μυών και το εύρος κίνησης. Επιπρόσθετα, η αντίσταση που δέχεται το σώμα μέσα στο νερό είναι 12 φορές μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να δεχτεί στην ξηρά. Η υδροστατική πίεση που ασκείται στο σώμα του ατόμου βοηθά, αφενός, στον βαθύτερο αερισμό των πνευμόνων και αφετέρου, δρα σαν μια βοηθητική αντλία της καρδιάς μειώνοντας την καρδιακή συχνότητα. Οι τέσσερεις,αυτές, ιδιότητες καθιστούν το νερό ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο περιβάλλον εκγύμνασης, κατάλληλο για όλους.
Γυμναστική στο νερό
Αυτό το είδος απευθύνεται σε:
· Άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα
· Αθλητές, μετά από τραυματισμό, κατά την περίοδο αποκατάστασης
· Άτομα που πάσχουν από χρόνιες ασθένειες: άσθμα, αρθρίτιδα κ.α
· Εγκύους
· Ηλικιωμένους
· Παχύσαρκους
· Και γενικότερα προσαρμόζεται σε αρχάριους αλλά και έμπειρους ασκούμενους.
Τα οφέλη της γυμναστικής στο νερό είναι πολλά. Ειδικότερα:
Βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας και της αερόβιας ικανότητας
Διατήρηση της οστικής μάζας και βελτίωση του μυικού τόνου
Έλεγχος του σωματικού βάρους
Μείωση του μυικού άλγους μετά την προπόνηση
Βελτίωση ισορροπίας και σωστής στάσης σώματος καθώς ενεργοποιούνται ιδιαίτερα οι μυς της ράχης, οι οποίοι στηρίζουν την σπονδυλική στήλη.
Και πάνω από όλα προσφέρει έναν υγιή τρόπο ζωής.
Η γυμναστική στο νερό μπορεί να πραγματοποιηθεί με ή χωρίς την χρήση εξοπλισμού,σε βαθύ ή ρηχό μέρος και η δομή του προγράμματος, όπως και σε όλα τα είδη, περιλαμβάνει προθέρμανση , κύριο μέρος και αποθεραπεία. Υπάρχουν αλτήρες χεριών και ποδιών , ζώνες επίπλευσης , «μακαρόνια» ή αλλιώς noodles, λάστιχα και διάφοροι άλλοι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αυξήσουμε την ένταση της προπόνησις μας.Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η απόκτηση διαφορετικών ερεθισμάτων στο μυικό μας σύστημα και κατ΄επέκταση μια πιο ολοκληρωμένη μορφή προπόνησης για σώμα και νου.
Αρθρογραφούν για την AthensTrainers® η Καζλάρη Ευαγγελία και η Παπαγέωργα Σοφία
συνεργάτιδες της Βαρβάρας Σολομωνίδου στην AthensTrainers®

Tel: +30 6950614115
Fax: +30 2105757147
info@athenstrainers.gr
www.athenstrainers.gr
www.ultimatepilatesofgreece.gr
www.t-bow.gr 
www.spi.com.gr
http://www.personaltraininginmykonos.gr
http://www.pilates4pregnants.gr
http://www.facebook.com/pages/Athens-Greece/AthensTrainers/231884207402

Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!