Κριτική

Γράψτε ένα σχόλιο στα άρθρα μας!

Πονεμένοι μύες: Πότε να βάλεις κρύο και πότε ζεστό αν έχεις τραυματιστεί

Ελάτε στην σελίδα μας στο Facebook για να δείτε τους διαγωνισμούς μας https://www.facebook.com/smgrgreece/

Είχες έντονη προπόνηση στο γυμναστήριο και την επόμενη μέρα ξύπνησες με δυνατούς πόνους; Δες τι μπορείς να κάνεις για να ανακουφιστείς…
Πονεμένοι μύες: Εάν έχει πρηστεί…
Βάλε πάγο. Η παγωμένη κομπρέσα επάνω στο τραυματισμένο σημείο βοηθά να συρρικνωθούν, ή να στενέψουν, οι φλέβες αποτρέποντας τη συγκέντρωση του αίματος στην περιοχή. Το επιπλέον αίμα στην περιοχή του τραύματος μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή ή οίδημα και να επιβραδύνει τη διαδικασία της επούλωσης.
Πονεμένοι μύες: Εάν πονάει…
Ζέστανέ το. Η ζέστη τυπικά αυξάνει τη ροή του αίματος στην περιοχή προσφέροντας στους τραυματισμένους ιστούς τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να επουλωθούν. Μπορεί, επίσης, να αυξήσει την ευλυγισία των τενόντων και των μυών.

 Πηγή:http://athletes.gr/
Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!