Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις για να αλλάξεις τη ρουτίνα




Άλλαξε τη ρουτίνα σου για περισσότερη διασκέδαση και καλύτερη φυσική κατάσταση.

Αν τρέχετε τακτικά για αρκετούς μήνες, τώρα  είναι η ώρα να κάνετε ένα βήμα πίσω και να  ρίξετε  μια  ματιά στη ρουτίνα σας. Κολλώντας στα ίδια, που είναι φυσικά αξιόπιστα και άνετα, μπορεί τελικά να σας κάνουν να  βαρεθείτε και να καθυστερήσουν τη βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης. Αλλάζοντας τις προπονήσεις σας, τη διαδρομή ακόμη και τους φίλους σας που τρέχετε μαζί, είναι αρκετό για να εγείρει το μυαλό σας και να σας δώσει κίνητρα για να  πετύχετε τους στόχους σας . Ιδού πώς μπορείτε  να αλλάξετε τα  πράγματα, έτσι ώστε να πετύχετε καλύτερη φυσική και ψυχική ώθηση από κάθε τρέξιμο.

ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ: Περπατάτε σε λόφους
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ: Τρέξτε όλη τη διαδρομή και παραπάνω. Καθώς πλησιάζετε μια κλίση, μικρύνετε τον διασκελισμό σας για να μειώσετε το επίπεδο της προσπάθειά σας. Όταν ανεβείτε τον λόφο, ξεκινήστε μια εναλλαγή τρέξιμο/περπάτημα από 1 λεπτό τρέξιμο/10 με 15 δευτερόλεπτα περπάτημα. Αυτό θα βοηθήσει στο να αισθανθείτε τα πόδια σας πιο δυνατά.

ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ: Τρέχετε στο δρόμο
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ: Ξεκινήστε να τρέχετε στα μονοπάτια. Το τοπίο θα εμπνεύσει το μυαλό σας και το έδαφος θα προκαλέσει το σώμα σας. Αρχικά, επιλέξτε μια διαδρομή που θα έχει σταθερό έδαφος με  ελάχιστα εμπόδια, όπως πέτρες, κορμούς και ρέματα. Μικρύνετε το διασκελισμό σας για να  κρατήσετε τα πόδια σας χαμηλά, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος ολίσθησης. Βγάλτε τα ακουστικά σας, έτσι ώστε να μπορείτε να ακούτε ποιος πλησιάζει από μπροστά ή πίσω.

ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ: Τρέχετε με ανθρώπους
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ: Δοκιμάστε το μόνοι σας. Περιστασιακά το να τρέχετε μόνοι σας θα σας βοηθήσει στο να συντονιστείτε καλύτερα με το σώμα σας και θα κατανοήσετε καλύτερα πώς αντιδρά σε διαφορετικούς ρυθμούς, σε ορισμένες καιρικές συνθήκες και σε διαφορετικά εδάφη. Είναι μια ευκαιρία στο να εντοπίσετε πού είναι τα όριά σας και πώς μπορείτε να τα ξεπεράσετε. Επιπλέον, ο προσωπικός ήσυχος χρόνος σας μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε προβλήματα ή απλά να χαλαρώσετε.

ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ: Προχωράτε μόνοι σας
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ: Βρείτε έναν φίλο ή περισσότερους. Είναι δύσκολο να ολοκληρώσεις μια διαδρομή όταν ένας φίλος σου σε περιμένει και από την άλλη ένας σύντροφος θα σε βοηθήσει να ξεκολλήσεις από τις δύσκολες διαδρομές. Τις ταχύτερες μέρες, παρακολουθείστε την ταχύτητα του πιο αργού ατόμου και εξασφαλίστε ότι σε  μεγάλες διαδρομές κανένας να μην ξεφυσάει ή να λαχανιάζει.

 Πηγή 
Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!