10 Βασικές ασκήσεις αντοχής για Δρομείς



Κάθε φορά που το θέμα τηςαντοχήςστην άσκησηκαι του τρεξίματος προκύπτει, οι περισσότεροι δρομείς έχουν την τάση να απαντούν ως εξής, "Περιμένετε,υποτίθεται ότι πρέπει να κάνουμε κάτι άλλο από τρέξιμο."Συμπληρώνοντας το τρέξιμο με ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν αποτελεί μόνο βοήθεια στην πρόληψη των τραυματισμών, αλλά θα σας κάνει έναν πιο δυνατό, πιο γρήγορο και πιο αποτελεσματικό δρομέα.


Όμως οι δρομείς χρειάζονται ένα διαφορετικό πρόγραμμα προπόνησης  για ενδυνάμωση σε σχέση με ένα κανονικό άτομο που πάει στο γυμναστήριο. Αντί να κάνουν κάμψεις για τους δικέφαλους  μυς, εκτάσεις ποδιών, και κάμψεις σε πάγκο, οι δρομείς θα πρέπει να επικεντρωθούν στο να  στοχεύσουν  στους σημαντικούς  μύες που με αυτόν τον τρόπο θα είναι ισορροπημένοι.

Ζητήσαμε από τους εμπειρογνώμονές μας να παρουσιάσουν  10 βασικές ασκήσεις ενδυνάμωσης για τους δρομείς. Έχετε μήπως ανησυχία για το πώς θα εντάξετε αυτό  το πρόγραμμα προπόνησης  στην ρουτίνα σας; Μην ανησυχείτε, αυτές οι 10 ασκήσεις χρειάζονται 30 λεπτά για να ολοκληρωθούν και μπορεί να γίνουν δύο φορές την εβδομάδα. Δοκιμάστε την προσθήκη τους στις μέρες εύκολης ή συνδυαστικής προπόνησής σας.

Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!