Λόγοι ανάπτυξης αθλητικής βιομηχανίας

1.Αύξηση του ελεύθερου χρόνου για μια μερίδα τουλάχιστον του πληθυσμού ή απαίτηση για την καλύτερη εκμετάλλευση του ελεύθερου χρόνου.  2.Παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού  3.Ανάπτυξη του αθλητικού μάρκετινγκ και αύξηση της προβολής του αθλητισμού
Λόγοι ανάπτυξης αθλητικής βιομηχανίας




Επιμέλεια:
Καρανίκος Γιάννης
Sport Management Consultant

1.Αύξηση του ελεύθερου χρόνου για μια μερίδα τουλάχιστον του πληθυσμού ή απαίτηση για την καλύτερη εκμετάλλευση του ελεύθερου χρόνου.

2.Παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού

3.Ανάπτυξη του αθλητικού μάρκετινγκ και αύξηση της προβολής του αθλητισμού

4.Εξειδίκευση αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών για συγκεκριμένα τμήματα του αθλητισμού

5.Αυξανόμενος αριθμός αθλητικών διοργανώσεων

6.Εκπαίδευση των στελεχών που εργάζονται στην αθλητική αγορά

7.Κατανόηση της αξίας της άσκησης για την διατήρηση και βελτίωση της ψυχοσωματικής υγείας

8.Βελτίωση των οικονομικών συνθηκών κάποιων ομάδων του πληθυσμού σε διάφορα κράτη, το οποίο συνοδεύτηκε απο την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος

9.Αυξανόμενη κάλυψη των αθλητικών γεγονότων απο τα Μ.Μ.Ε

10.Βελτίωση της ποιότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων και των προσφερόμενων αθλητικών υπηρεσιών




Βιβλιογραφία: Αλεξανδρής Κων/νος, Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ, 2007,Χριστοδουλίδη,Θεσ/νίκη.

Share on Google Plus

Επικοινωνήστε μαζί μας... Sport Management Greece

στη διεύθυνση: sportmanagementsm@hotmail.com
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το μήνυμα σας εδώ!!